خرید درب پنجره دوجداره با کیفیت عالی در قم
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
خرید درب پنجره دوجداره با کیفیت عالی در قم
سه شنبه 18 مرداد 1401 ساعت 12:42 | بازدید : 104 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

انواع درب و پنجره دو جداره بر اساس نوع پروفیل

پروفیلی که در ساخت پنجره دوجداره به کار می‌رود یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که باید به آن توجه کرد. معمولاً در مصارف مختلف به پروفیل‌هایی با خصوصیات و ویژگی‌های مختلف نیز نیاز است. درب‌ و‌ پنجره دوجداره از نظر جنس پروفیل به سه دسته اصلی UPVC،  آلومینیومی‌ و  چوبی دسته بندی می‌شود.

درب و پنجره دو جداره UPVC

در این نوع درب و پنجره، پروفیل‌های UPVC در سایزهای مورد نظر برش داده می‌شود و پس از انداختن گالوانیزه مخصوص در داخل پروفیل با ضخامت ۱/۵ میلی متر و بصورت سرتاسری، کنج‌ها پنجره توسط دستگاه جوش، به یکدیگر جوش داده می‌شود. سپس در قسمت‌های بازشو یراق آلات مخصوص نصب می‌گردد. ویژگی خاص این نوع دو جداره، استفاده از گالوانیزه‌های U شکل در داخل پنجره است که سبب استحکام پنجره دو جداره می‌شود.

درب و پنجره دو‌جداره upvc در انواع مختلف لولایی، کشویی، فولکس واگنی و آکاردئونی تولید می‌شود.

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی

درب و پنجره‌های دوجداره آلومینیومی در دو نوع ترمال بریک و معمولی تولید می‌شود. در مدل آلومینیوم ترمال بریک، یک تیغه عایق از جنس پلی آمید در بین مقطع پروفیل قرار داده می‌شود به طوری که اتصال پروفیل سمت بیرون و سمت داخل توسط این تیغه عایق قطع می‌گردد و پروفیل‌ها از دو طرف به این تیغه وصل می‌شوند. بدین صورت پروفیل آلومینیوم به شکل ترمال بریک در می‌آید که کاملاً عایق می‌شود. درب و پنجره آلومینیومی‌ تنوع رنگ و اشکال مختلفی دارد.

درب و پنجره دو جداره چوبی

پروفیل‌های چوبی در برابر سرما و گرما عایق هستند ولی هزینه آن‌ها بسیار بالاست به همین دلیل کمتر از انواع دیگر استفاده می‌شوند. این نوع درب و پنجره در معماری سنتی کارایی بالایی دارد.

خواص درب و پنجره دو جداره

خواص درب و پنجره دو جداره باعث شده است که از این نوع درب و پنجره‌ها به طور گسترده استفاده شود. از جمله خواص درب و پنجره دو جداره می‌توانیم به عایق بودن آن‌ها در برابر گرما، اشاره کنیم. این مزیت باعث شده است انرژی به میزان کمتری هدر برود و همچنین گرم کردن خانه در فصل زمستان بسیار آسان‌تر باشد.

درز‌ها و مجرا‌های بسیاری در ساختمان وجود دارند که باعث اتلاف انرژی گرمایی می‌شوند ولی مهم‌ترین آنها، درب و پنجره‌ها می‌باشند که درب و پنجره‌های دو جداره این مشکل را حل کرده‌اند. از دیگر خواص در و پنجره دو جداره می‌توانیم به عایق بودن آن‌ها در برابر آلودگی صوتی اشاره کنیم. خانه‌هایی که از این نوع درب‌ها و پنجره‌ها استفاده می‌کنند، آرامش بیشتری دارند زیرا سر و صدا‌های بیرونی به خانه منتقل نمی‌شوند و اگر ساختمان در نزدیکی خیابان یا مکان‌های شلوغ دیگر باشد، درب و پنجره‌های دو جداره، مانع ورود آلودگی صوتی به داخل ساختمان می‌شوند.

مزیت بعدی که باعث استفاده بیشتر از درب و پنجره دوجداره شده است، زیبایی رنگ و طرح آن‌ها است. البته بسیار اهمیت دارد که جنس این درب و پنجره‌ها آلومینیوم باشد یا upvc چرا که نوع دوم، در طی سال‌ها، تغییر رنگ نمی‌دهد و همیشه به زیبایی روز اول باقی می‌ماند.

مزایای درب و پنجره‌ دوجداره

درب و پنجره دوجداره یوپی وی سی دارای مزایای است که در ادامه به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  •      کاهش تابش سرد
  •      مقاومت بالا در برابر باد و باران
  •      جلوگیری از ورود گرما در تابستان
  •     عایق حرارتی
  •     نظافت سریع و آسان
  •     اشغال فضای کم
  •     جلوگیری از ورود گرد و غبار
  •     هزینه مناسب
  •     جلوگیری از ورود آلودگی صوتی به درون منزل


همانطور که می‌بینید پنجره‌های دوجداره دارای ویژگی‌های منحصر بفردی هستند که می‌توانند از اتلاف انرژی جلوگیری کنند. همانطور که می‌دانید بیشترین میزان اتلاف انرژی از طریق درب و پنجره ها بوده که ترکیبات یوپی وی سی و پنجره‌های دوجداره توانسته‌اند از هدر رفتن آن جلوگیری کنند.

قیمت پنجره دوجداره

برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 از ساعت 8 صبح الی 15 تماس حاصل بفرمایید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 6
:: بازدید ماه : 6
:: بازدید سال : 251
:: بازدید کلی : 251